the town of smaragden

the town of smaragden
"the beat of the seaport"

vrijdag 15 januari 2016

MEHDICA COUNTY / les visites du Court Royal / openhartig filmverslag


Angels around which do not fly but stand in my study for a while, giving new hope is something differently considered about than telling a man what he ought to do when having no aims or goals left for his energetic capability conscious search and urge to serve a higher good than just what is respectuated in the sense of being reasonable/

le quai à neige (2013)

Seine à ses deux rives -
je ziet geloof ik 'la rive-gauche'


//ik zeur niet over onmogelijke dingen bij God, maar word gewoon zelfs wanneer ik er minder zin in heb aan het werk gezet onder het motto: 
'wat moet moet' (sic) 
- ik heb er tenslotte zelf voor gekozen, hoor ik dan vaagjes van zekere citoyen Jean-Armand/
nee, niet dat vest, op het ogenblik draag ik al drie dagen een sitzkatoenen colbert met hoge snit even over de heup/
zucht: dat fluwelen jasje en dat vlinderdasje op een kanten overhemd werd als plannetje niet zeer op prijs gesteld door de Heer van Omhoog, om nog maar te zwijgen van de aanvraag voldoende pecunia op te mogen strijken teneinde aan de wens een spiegelreflex camera te bezitten naar recht en reden te voldoen in overeenkomstige vorm van toestemming, zelfs een holle lach in de keuken en een licht wenen in de bergkast zijn mij niet onthouden, de bevlieging drong zich op: 'ik ben een gebroken man'

om aan de zorgzame gedachten omtrent problematisch geloofsbeleven voor de marrante fantasie die alle christenen met elkaar delen tegemoet te komen, nee, ik koos voor een joods georiënteerde geloofswijze, of het mijn genen zijn daar vegen jullie tegenwoordig als gevolg je kont mee af, geef ik hierbij een aardige link naar een moeilijke maar heel geestige beschrijving van wat ik ben gaan noemen ISRAWHEAT


het filmscript thema in woorden: 
= we feel rather honored this time to have been justified in our being alert at night to receive
in the joyful playwright's study/atelier/living His Consolemnite
Excellency the Cardinal of Paris ['/angelicon] visiting - 'a
deux-inspirations' - 
= we heard praying: Clement gets the impression Exc. Card. DuFleury
Jacques-Marie is looking behind the kitchendoor if this is the right
moment to join in the party for any 'qualified rue du Bac update' [second floor] 

= her highness milady duBarry sent me a little perfumed note in own hand written she 
appointed their Exc.ies 2 bring over her well meant compliments to 
"un aiguil Monseigneur l'abbé-aux-prés-de-charme-bien-conçu" - dan:  vous êtes vous même la merveille, 'iets' onduidelijks dat begint met 'me' was set in high capitals with a 'bavure' and some 'rouge rayants' - on ainsi souhaite très fortement ma bienvolente visite à l'hôtel de Ventoux oú j'partage une petite cabinette avec ma bonne' - vervolgens met kleine fijne zwierige halen van de kroontjespen: mon abbé, si vous aimerait mieux je me ferais transporter avec le wagon à Brux...en daarna alleen nog maar sporen van vergoten tranen, de arme vrouw, ze zou me niet overleven als ze me zou ontmoeten in deze toestand, juist nu...heb ik dan gefaald en het spel verloren? 

Adieu de nous autant d'épruve étant ainsi amusant, signé à vôtre ordre: 

"Clement-le-Tally, lui et son Racontien a Deux-Eglises" 
intentioned to
give every ear the joy this bekletchmer intune is missing overnights// *


__________________________________________________________
cff: www.missouribotanicalgarden.org/ a Saint Louis//
eh ...hum...
cff: Saint-Laurent River / Bur Oak in discussion :
- Bur oak is sometimes confused with overcup oak and white oak, both of which this Quercus macrocarpus occasionally hybridizes with.

Kasteel aan de Donau - Cinema edition - ideetje

cff: http://www.roh.org.uk /

zucht: "wat een straf en dan ook nog tot
Knight met paard is om gevraagd voor het genoegen van:

le Roy Saint-Jean I et L'Ordre
de L'Etoile /



let op:

n.b.1: bibliotheek materialen binnen 3 weken terugbrengen of herinvoeren in de PC/
n.b.2: bij een boekhandel kan de geinterresseerde eventueel met advies
van de librarist zich een boek naar keuze aanschaffen, meestal gaan de
klanten met een voldaan gevoel huiswaarts.
n.b.3: Een Nieuwjaarsgroet van Magazijn de Bijenkorf/afd. boeken en platen/
************************************************************
n.b.3: LATIJN - liberi = kinderen |*| liberis = boeken (/oid) [tau]

het kerkhof van Salzkammergut - dit noemt men in
het Duits: Friedhof
__________________________________________________________________________
Er is 1 afbeelding naar u verzonden.


pink_monster-001.jpg

Deze afbeeldingen zijn verzonden met Picasa, van Google.
Probeer het hier uit: http://picasa.google.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten